Z jakimi wyzwaniami mierzą się kreatywni?
- Stworzenie skutecznej strategii marki (pozycjonowanie, wyróżnienie, charakter, ton komunikacji itd.)
- Strategia marketingu i komunikacji (wybór kanałów, bieżące prowadzenie i monitorowanie działań)
- Praca nad stroną internetową i bieżąca aktualizacja portfolio.
- Realizacja projektów do portfolio (własne, non-profit, jak wybiera).
Jak mówią o swoich wyzwaniach?
Wybrane odpowiedzi na pytanie „Jakie jest największe wyzwanie biznesowe z którym się obecnie zmagasz?”
- Brak czasu na zaktualizowanie portfolio.
- Autopromocja.
- Budowa własnych materiałów promocyjnych i zderzenie tejże pracy ze szczupłością czasu.
- Bycie lepszym w wielu aspektach od licznej konkurencji, żeby klient wybrał właśnie naszą usługę.
- Postawienie profesjonalnej strony internetowej.
- Nowy demoreel.
- Realizowanie przyszłościowych projektów non-profit, w celu rozwoju wizerunku.
- Rosnąca konkurencja z różnych krajów.
- Wybieranie najlepszych kanałów do pokazywania się i wyróżnienia wśród konkurencji.
- Wzmocnić rozpoznawalność mojej osoby na rynku freelancerów.