• Mała Wielka Firma, Marek Jankowski, Katarzyna Granops-Szkoda Artykuł, Podcast
  • Mała Wielka Firma, Marek Jankowski, Artur Jabłoński Artykuł, Podcast
  • Mała Wielka Firma, Marek Jankowski, Wojciech Wawrzak Artykuł, Podcast
  • Mała Wielka Firma, Marek Jankowski, Paweł Tkaczyk Artykuł, Podcast
  • Mała Wielka Firma, Marek Jankowski, Michał Szafrański Artykuł, Podcast
  • Paweł Tkaczyk Artykuł
  • Paweł Tkaczyk Artykuł
  • Paweł Tkaczyk Artykuł
  • Paweł Tkaczyk Artykuł
  • Bartek Majewski | Casbeg Artykuł
  • Fajnie, że czytasz ;)

    Zajrzyj do newslettera. Tam pojawiają się powiadomienia o nowych pomocnych treściach, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

    Lista wyzwań

    Poniższe wyzwania powstały po analizie ponad trzystu odpowiedzi uczestników badania "Jak projektanci zdobywają klientów" (więcej)

    Z jakimi wyzwaniami mierzą się kreatywni?

    • Stworzenie skutecznej strategii marki (pozycjonowanie, wyróżnienie, charakter, ton komunikacji itd.)
    • Strategia marketingu i komunikacji (wybór kanałów, bieżące prowadzenie i monitorowanie działań)
    • Praca nad stroną internetową i bieżąca aktualizacja portfolio.
    • Realizacja projektów do portfolio (własne, non-profit, jak wybiera).

     

    Jak mówią o swoich wyzwaniach?

    Wybrane odpowiedzi na pytanie „Jakie jest największe wyzwanie biznesowe z którym się obecnie zmagasz?”

    • Brak czasu na zaktualizowanie portfolio.
    • Autopromocja.
    • Budowa własnych materiałów promocyjnych i zderzenie tejże pracy ze szczupłością czasu.
    • Bycie lepszym w wielu aspektach od licznej konkurencji, żeby klient wybrał właśnie naszą usługę.
    • Postawienie profesjonalnej strony internetowej.
    • Nowy demoreel.
    • Realizowanie przyszłościowych projektów non-profit, w celu rozwoju wizerunku.
    • Rosnąca konkurencja z różnych krajów.
    • Wybieranie najlepszych kanałów do pokazywania się i wyróżnienia wśród konkurencji.
    • Wzmocnić rozpoznawalność mojej osoby na rynku freelancerów.

    Taniej o 25% na CYBER WEEK

    Sprawdzone wzory umów z wycenami i procesem projektowym.

    • Umowy, zamówienia i dokumentacje dla różnych rodzajów projektów.
    • Szablony powstały na bazie prawdziwych i zrealizowanych przez nas projektów.
    • Dokumenty były wielokrotnie weryfikowane przez prawników naszych klientów.
    • Są napisane przystępnym językiem i nie trzeba być prawnikiem, żeby je zrozumieć.

    Dzięki wygodnym szablonom oszczędzisz czas i zwiększysz bezpieczeństwo relacji z klientami. 

    Paczka materiałów dla agencji i freelancerów

    Pobierz bonus

    10 ważnych zapisów umowy z klietem 

    Dobre zapisy umowy z klientem są dla mnie formą polisy ubezpieczeniowej na trudne czasy. Naszą umowę rozwijałem przez wiele lat istnienia agencji, ucząc się na błędach i dodając do niej zapisy ochronne po problematycznych sytuacjach z klientami. 

    Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem (nawet po kilku godzinach), więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    #rebranding uporządkowany

    Zapisz się na odcinki w wersji wideo, wzbogacone przykładami.

    Ładnych kilka lat zajęła nam przebudowa podejścia do rebrandingu na mocno strategiczne. W nowej serii dzielę się doświadczeniami z tej drogi.


    »  Opowiadam o wyzwaniach i problemach.
    »  Pokazuję przykłady z prawdziwych projektów.
    »  Dzielę się wewnętrznymi narzędziami i procesami.

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Pobierz bonus

    Przykłady wycen bazowych

    W przykładach znajdziesz wyceny dla trzech różnych rodzajów projektów.

    » Prosta identyfikacja (logo + rozwinięcie na prosty system identyfikacji)
    » Elementy identyfikacji (akcydensy, szablony do social media, prezentacja o firmie PPT, 4 gadżety)
    » Wstępny projekt strony (strategia UX + szablony głównych layoutów)

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Aktywuj dostęp

    Przewodnik dla kreatywnych po content marketingu

    W przewodniku prezentuje case study oraz kulisy moich działań marketingowych i reklamowych. Śmiało mogę napisać, że bez działania w tych obszarach pewnie musielibyśmy zamknąć agencję Fuse Collective.

     

    Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem (nawet po kilku godzinach), więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Pobierz bonus

    Kalkulator bazowej stawki godzinowej.

    W kalkulatorze możesz wyliczyć minimalną stawką godzinową, przy której zwrócą się koszty działalności freelancera lub agencji. Współpraca z klientami poniżej tej stawki generuje straty.

     

    Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem (nawet po kilku godzinach), więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Pobierz bonus

    Treści zadań, szablon oceny i materiały pomocnicze do rekrutacji

    W przygotowanej paczce znajdują się przykładowe materiały wykorzystane przez nas w jednej z rekrutacji.

     

    Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem (nawet po kilku godzinach), więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Pobierz bonus

    Lista kryteriów z pytaniami pomocniczymi oraz szablonem oceny

    Lista została podzielona na cztery obszary kryteriów. W połączeniu z dodatkowymi pytaniami oraz szablonem oceny pomaga filtrować potencjalnych klientów pod kątem profilu idealnego klienta.

     

    Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem (nawet po kilku godzinach), więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Bonus do pobrania

    Bonusem jest 10 zapisów umowy z klientem zabezpieczających interesy agencji

    Rozważam też sprzedaż większej paczki szablonów umów i zamówień do projektów, zawierającej różne warianty umowy z klientami oraz podwykonawcami, różne zakresy przeniesienia praw autorskich oraz szablony zamówień dla różnego rodzaju projektów.

     

    Na razie badam zainteresowanie, więc jeśli paczka takich materiałów byłaby dla Ciebie wartościowa, to tym bardziej zapisz się na powiadomienie. 

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM. Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem, więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

    Zapis na powiadomienie

    Chcesz kupić paczkę materiałów stworzonych przez ponad 10 lat prowadzenia agencji?

    Na własne potrzeby stworzyłem scenariusze powstępowania i dokumenty przydatne w różnych sytuacjach dotyczących m.in. umowy spółki, podwyższenia kapitału zakładowego, zmiany wspólników, umorzenia udziałów, zwyczajnego i nadzwyczajne go zgromadzenia wspólników, zgłaszania zmian do KRS, i pewnie jeszcze sporo innych…


    Zapisz się na powiadomienie jeśli interesuje Cię taka paczka materiałów.

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Pobierz bonus

    Bonusy są dostępne dla czytelników newslettera, który nie grzeszy regularnością :P

    W newsletterze znajdziesz porcję praktycznej wiedzy, doświadczeń oraz inspiracji biznesowych dla agencji i freelancerów. Tu w pierwszej kolejności trafiają podcasty, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

    "Pierwszy raz w życiu dostałem newslettera który mi się do czegokolwiek przyda." - Michał

     

    "To jest najlepszy newsletter jaki mam i jedyny który czytam." - Daniel  

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.