W tym miejscu znajdziesz wszystkie narzędzia i materiały, które udostępniłem za darmo przy okazji rożnych odcinków podcastu.
Lista narzędzi i materiałów
- Umowa ramowa z przeniesieniem praw autorskich.
- Kalkulator bazowej stawki godzinowej.
- Przewodnik dla kreatywnych po content marketingu.
- Materiały do rekrutacji projektantów (treści zadań i szablon oceny)
- Lista kryteriów do selekcji i filtrowania klientów.
10 zapisów umowy z klientem zabezpieczających interesy agencji.
W 17 odcinku podcastu opowiadam jakie zapisy wprowadziłem do naszej umowy z klientami, żeby się zabezpieczyć na trudne sytuacje, które czasem potrafią przydarzyć się w projekcie. Bonusem do odcinka jest szablon umowy ramowej, który stosujemy w agencji Fuse Collective.
Darmowy szablon umowy ramowej
Darmowy do 17 odcinka z okazji urodzin podcastu.
Dobra umowa z klientem jest dla mnie formą polisy ubezpieczeniowej na trudne czasy. Naszą umowę rozwijałem przez wiele lat istnienia agencji, ucząc się na błędach i dodając do niej zapisy ochronne po problematycznych sytuacjach z klientami. Od dłuższego czasu ma już bardzo stabilną formę, i co ciekawe nawet prawnicy klientów rzadko zgłaszają do niej uwagi.
Jak obliczyć bazową stawkę godzinową?
Bazowa stawka godzinowa to minimalna stawka, przy której zwrócą się koszty działalności freelancera lub studia. W bonusowym wideo pokazuje jak wykorzystać przygotowany przeze mnie kalkulator aby samodzielnie wyliczyć jej wysokość.
Kalkulator bazowej stawki godzinowej
Darmowy szablon Google do wyliczenia stawki godzinowej
W kalkulatorze możesz wyliczyć minimalną stawką godzinową, przy której zwrócą się koszty działalności freelancera lub agencji. Współpraca z klientami poniżej tej stawki generuje straty.
Bez content marketingu zostalibyśmy bez klientów. Droga od zera do ponad dwustu zapytań rocznie.
W 11 odcinku podcastu dzielę się przemyśleniami, doświadczeniami i efektami ponad pięcioletniej pracy nad content marketingiem.
Przewodnik dla kreatywnych po content marketingu
Darmowy bonus do 11 odcinka podcastu
W przewodniku prezentuje case study oraz kulisy moich działań marketingowych i reklamowych. Śmiało mogę napisać, że bez działania w tych obszarach pewnie musielibyśmy zamknąć agencję Fuse Collective. Dla marketingowców te zagadnienia raczej nie będą odkryciem, ale pokazując w przewodniku cały nasz setup i kulisy działań, chciałbym je odczarować w oczach projektantów.
Do ostatniej rekrutacji projektanta podeszliśmy nieco inaczej.
W artykule opisałem dlaczego postanowiliśmy zmienić podejście do rekrutacji oraz jakie zmiany wprowadziliśmy.
Treści zadań, szablon oceny i materiały pomocnicze
Darmowy bonus do artykułu
W przygotowanej paczce znajdują się przykładowe materiały wykorzystane przez nas w jednej z rekrutacji.
Jak profil idealnego klienta ułatwił mi selekcję i filtrowanie nieodpowiednich klientów
W 14 odcinku podcastu opowiadam jak podchodzę do selekcji klientów używając profilu idealnego klienta oraz czterech grup kryteriów filtrowania.
Lista kryteriów z pytaniami pomocniczymi oraz szablonem oceny
Darmowy bonus do 14 odcinka podcastu
Lista została podzielona na cztery obszary kryteriów. W połączeniu z dodatkowymi pytaniami oraz szablonem oceny pomaga filtrować potencjalnych klientów pod kątem profilu idealnego klienta.