W odcinku dzielę się przemyśleniami i doświadczeniami z szukania wartości naszej pracy w rozmowach z klientami.
Tematyka odcinka:
- 2:45 – dlaczego szukanie wartości było ważne w rozwoju agencji
- 3:12 – obszary w których klienci mogą widzieć wartość z naszej pracy
- 5:20 – jak szukanie wartości zmieniło relacje z klientem
- 6:44 – jak podchodzę do szukania wartości w rozmowie z klientem
- 8:24 – zrozumienie impulsów klienta do działania
- 12:59 – poznanie kontekstu biznesowego klienta, projektu oraz ścieżki decyzyjnej
- 14:29 – odkrywanie celów projektu oraz tego co się stanie jeśli je zrealizujemy
- 20:02 – poznawanie wyzwań i potencjalnych blokerów projektu
- 21:32 – czego się nauczyłem o prowadzeniu rozmów odkrywających wartość
Lista pytań pomagających odkrywać wartość projektu dla klienta
Darmowy bonus dostępny dla czytelników newslettera
Pozwala przeprowadzić klienta przez cztery obszary odkrywania wartości.
Lista powstała na bazie doświadczeń agencji brandingowej Fuse Collective, więc część pytań jest sformułowana pod kątem projektów rebrandingu lub budowania nowej marki.