• Jak Oszczędzać Pieniądze, Michał Szafrański Artykuł, Podcast
  • Fajnie, że czytasz ;)

    Zajrzyj do newslettera. Tam pojawiają się powiadomienia o nowych pomocnych treściach, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

    Lista wyzwań

    Poniższe wyzwania powstały po analizie ponad trzystu odpowiedzi uczestników badania "Jak projektanci zdobywają klientów" (więcej)

    Z jakimi wyzwaniami mierzą się kreatywni?

    • Realizacja projektów będących wyzwaniem (ciekawych, podnoszących poprzeczkę, pozwalających się spełniać).
    • Zdobywanie nowych umiejętności i wiedzy (skąd ją czerpać, w którym kierunku pójść, jak znaleźć czas).
    • Doskonalenie swoich umiejętności i pogłębianie wiedzy specjalistycznej (jak znaleźć czas i odpowiedni balans, na co postawić, na jakim etapie)
    • Śledzenie trendów.
    • Śledzenie, wybór i adaptacja nowych technologii.
    • Realizacja projektów wewnętrznych.

     

    Jak mówią o swoich wyzwaniach?

    Wybrane odpowiedzi na pytanie „Jakie jest największe wyzwanie biznesowe z którym się obecnie zmagasz?”

    • Zdobywanie zleceń, które będą wyzwaniem i zapewnią pracę na dużej niż miesiąc
    • Pozyskać/dobierać solidnych klientów pretendujących do miana silnych marek.
    • Zdobywanie ciekawych projektów z nowych obszarów/branż.
    • Tworzenie czegoś nowego, zaprzestania podążania za modą.
    • Spełnienie siebie.
    • Realizowanie ciekawszych projektów zgodnych z moimi zainteresowaniami.
    • Zdobywanie nowych umiejętności i odnalezienie swojego stylu.
    • Sprostanie nowym technologiom.
    • Wyzwanie to samorozwój w wieku 35 i ciągłe zdobywanie wiedzy.
    • Utrzymanie tempa uczenia się nowych rzeczy.
    • Śledzenie trendów.
    • Starać się być na czasie i projektować zgodnie z panującymi trendami.
    • Sen – trudność w nadążaniu za wszystkimi nowymi technologiami i ‚trendami’w dizajnie oraz autoedukacji sprawia, że coraz mniej czasu mamy na własne, prywatne życie.
    • Nauka nowych środków wyrazu.
    • Dostosowanie się do szybkiego rozwoju technologii i wymagań rynku.
    • Ciągłe doszkalanie się z ogromnej bazy wiedzy jaką jest cały design.
    • Brak czasu na skuteczny samorozwój.