• Mała Wielka Firma, Marek Jankowski, Jakub Cyran Artykuł, Podcast
  • Mała Wielka Firma, Marek Jankowski, Natalia Bogdan Artykuł, Podcast
  • Paweł Tkaczyk Artykuł
  • Order Group Blog Artykuł
  • Michał Sadowski Wideo
  • Jak Oszczędzać Pieniądze, Michał Szafrański Podcast
  • Jak Oszczędzać Pieniądze, Michał Szafrański, Michał Śliwiński, Rafał Sobolewski Artykuł, Podcast
  • Liczy się Wynik, Bartek Popiel Artykuł
  • Nie tylko design, Tomasz Skórski, Igor Farafonow Podcast
  • Fajnie, że czytasz ;)

    Zajrzyj do newslettera. Tam pojawiają się powiadomienia o nowych pomocnych treściach, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

    Lista wyzwań

    Poniższe wyzwania powstały po analizie ponad trzystu odpowiedzi uczestników badania "Jak projektanci zdobywają klientów" (więcej)

    Z jakimi wyzwaniami mierzą się kreatywni?

    • Tworzenie zespołu (struktura, podział ról i obowiązków)
    • Rozbudowa zespołu i rekrutacja (kiedy i jak zatrudniać, jak wybrać, onboarding nowego pracownika)
    • Dopasowanie modelu współpracy oraz komunikacji do kontekstu (własny zespół vs podwykonawca vs wspólnik, zdalnie vs lokalnie)
    • Edukacja zespołu (odpowiednie nastawienie i mentalność, świadomość roli, procesu, ścieżka rozwoju
    • Budowanie odpowiedniej atmosfery i kultury (pochwały, nagrody, poczucie docenienia i przynależności, zapobieganie lub powstrzymanie wypalenia zawodowego)
    • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami (znalezienie odpowiednich partnerów, ich dostępność, negocjacje, metody komunikacji, kwestie formalne, procesy na sytuacje awaryjne)

     

    Jak mówią o swoich wyzwaniach?

    Wybrane odpowiedzi na pytanie „Jakie jest największe wyzwanie biznesowe z którym się obecnie zmagasz?”

    • Współpraca zdalna z resztą teamu (np. programistami)
    • Umiejętność zarządzania i podejmowania dobrych decyzji.
    • Porozumienie z wykonawcami.
    • Zarządzanie sobą i zespołem w czasie,
    • Budowanie zespołu i automatyzacja pracy pracowników.
    • Budowa najlepszego zespolu mającego frajdę z tego co robi i moze się tym szczycić budując pozycję lidera na rynku.
    • Budowanie wyspecjalizowanego zespołu projektantów graficznych z gigantyczną świadomością tego jak z punktu widzenia marketingu działają marki.
    • Zatrudnienie pracowników.
    • Powiększenie zespołu.
    • Rozbudowa zespołu. Uzupełnienie składu o pozycje accounta, stratega i ux’a.
    • Rozwój firmy – rekrutacja jest ciężka, za dużo ludzi się reklamuje ponad stan ich umiejętności. Bardzo się zawiodłam na wielu współpracownikach, również ich szczerości.
    • Stworzenie zgranego zespołu.
    • Zatrudnienie pierwszych pracowników na etat.

    Pobierz bonus

    Bonusy są dostępne dla czytelników newslettera, który nie grzeszy regularnością :P

    W newsletterze znajdziesz porcję praktycznej wiedzy, doświadczeń oraz inspiracji biznesowych dla agencji i freelancerów. Tu w pierwszej kolejności trafiają podcasty, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

    "Pierwszy raz w życiu dostałem newslettera który mi się do czegokolwiek przyda." - Michał

     

    "To jest najlepszy newsletter jaki mam i jedyny który czytam." - Daniel  

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Pobierz bonus

    Bonusy są dostępne dla czytelników newslettera, który nie grzeszy regularnością :P

    W newsletterze znajdziesz porcję praktycznej wiedzy, doświadczeń oraz inspiracji biznesowych dla agencji i freelancerów. Tu w pierwszej kolejności trafiają podcasty, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

    "Pierwszy raz w życiu dostałem newslettera który mi się do czegokolwiek przyda." - Michał

     

    "To jest najlepszy newsletter jaki mam i jedyny który czytam." - Daniel  

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Pobierz bonus

    Bonusy są dostępne dla czytelników newslettera, który nie grzeszy regularnością :P

    W newsletterze znajdziesz porcję praktycznej wiedzy, doświadczeń oraz inspiracji biznesowych dla agencji i freelancerów. Tu w pierwszej kolejności trafiają podcasty, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

    "Pierwszy raz w życiu dostałem newslettera który mi się do czegokolwiek przyda." - Michał

     

    "To jest najlepszy newsletter jaki mam i jedyny który czytam." - Daniel  

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Mało regularny newsletter

    Stosuję taktykę wysyłki z zaskoczenia, więc nigdy nie wiesz kiedy się go spodziewać :P

    Porcja praktycznej wiedzy, doświadczeń oraz inspiracji biznesowych dla agencji i freelancerów. Tu w pierwszej kolejności trafiają podcasty, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

    "Pierwszy raz w życiu dostałem newslettera który mi się do czegokolwiek przyda." - Michał

     

    "To jest najlepszy newsletter jaki mam i jedyny który czytam." - Daniel  

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Pobierz bonus

    Bonusy są dostępne dla czytelników newslettera, który nie grzeszy regularnością :P

    W newsletterze znajdziesz porcję praktycznej wiedzy, doświadczeń oraz inspiracji biznesowych dla agencji i freelancerów. Tu w pierwszej kolejności trafiają podcasty, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

    "Pierwszy raz w życiu dostałem newslettera który mi się do czegokolwiek przyda." - Michał

     

    "To jest najlepszy newsletter jaki mam i jedyny który czytam." - Daniel  

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

    Zapis na przewodnik

    Bonusy są dostępne dla czytelników newslettera, który nie grzeszy regularnością :P

    Zapisz się na powiadomienie gdy praktyczny przewodnik dla kreatywnych po content marketingu, SEO i reklamie Google będzie ponownie dostępny. Śmiało mogę napisać, że bez działania w tych obszarach pewnie musielibyśmy zamknąć agencję Fuse Collective. Dla marketingowców te zagadnienia raczej nie będą odkryciem, ale pokazując cały nasz setup i kulisy działań, chciałbym je odczarować w oczach projektantów.

    P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.