Fajnie, że czytasz ;)

Zajrzyj do newslettera. Tam pojawiają się powiadomienia o nowych pomocnych treściach, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

Lista wyzwań

Poniższe wyzwania powstały po analizie ponad trzystu odpowiedzi uczestników badania "Jak projektanci zdobywają klientów" (więcej)

Z jakimi wyzwaniami mierzą się kreatywni?

  • Generowanie wartościowych leadów (wybór strategii i narzędzi marketingowych, śledzenie efektów).
  • Zapewnienie stałego dopływu klientów i projektów.
  • Zdobywanie stałych klientów.
  • Utrzymanie oraz rozszerzanie współpracy z obecnymi klientami.

 

Jak mówią o swoich wyzwaniach?

Wybrane odpowiedzi na pytanie „Jakie jest największe wyzwanie biznesowe z którym się obecnie zmagasz?”

  • Potrzebuję kilku stałych, dużych i dobrych klientów, którzy wyeliminują konieczność obsługiwania małych zleceń, które najczęściej są bardzo męczące i nieopłacalne.
  • Zdobycie klient zagranicznego do stałej współpracy
  • Jesteśmy w stanie mieć więcej klientów (bo się zgłaszają), ale nie jesteśmy w stanie ich obsłużyć. Wymagało by to zatrudnienia kolejnych osób, ale sytuacja studia nie jest na tyle stabilna, aby mieć pewność, że jesteśmy w stanie utrzymać dodatkowe stanowisko pracy np. przez rok.
  • Utrzymanie poziomu zatrudnienia przy stale rosnących kosztach pracy i polityce rozwoju zawodowego pracowników ( czyt. podwyżkach wynagrodzenia)
  • Utrzymanie klienta
  • Ulepszenie strategii marki
  • Ustabilizowanie relacji pomiędzy natężeniem prac bieżących i przyszłych (skalą rozwoju firmy w kontekście zatrudnienia) a maksymalizacją przychodu i efektywności pracy przy założeniu, że nie będziemy rozwijać firmy „ilościowo”
  • Uniezależnienie się od przypadkowości projektów, które spływają do realizacji.
  • Regularność zleceń

Paczka umów, wycen i specyfikacji

W jednej paczce zebrałem sprawdzone dokumenty których używam w agencji.

  • Szablony powstały na bazie prawdziwych i zrealizowanych przez nas projektów.
  • Dokumenty były wielokrotnie weryfikowane przez prawników naszych klientów.
  • Są napisane przystępnym językiem i nie trzeba być prawnikiem, żeby je zrozumieć.

Dzięki szablonom szybciej przygotujesz wyceny, plany i dokumentacje dla różnych rodzajów projektów. Przejrzysta umowa ramowa dostarczy Ci narzędzia zabezpieczające w trudnych sytuacjach.

Aktywuj dostęp

Przewodnik dla kreatywnych po content marketingu

W przewodniku prezentuje case study oraz kulisy moich działań marketingowych i reklamowych. Śmiało mogę napisać, że bez działania w tych obszarach pewnie musielibyśmy zamknąć agencję Fuse Collective.

 

Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem (nawet po kilku godzinach), więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

Pobierz bonus

Kalkulator bazowej stawki godzinowej.

W kalkulatorze możesz wyliczyć minimalną stawką godzinową, przy której zwrócą się koszty działalności freelancera lub agencji. Współpraca z klientami poniżej tej stawki generuje straty.

 

Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem (nawet po kilku godzinach), więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

Pobierz bonus

Umowa ramowa z przeniesieniem praw autorskich.

Dobra umowa z klientem jest dla mnie formą polisy ubezpieczeniowej na trudne czasy. Naszą umowę rozwijałem przez wiele lat istnienia agencji, ucząc się na błędach i dodając do niej zapisy ochronne po problematycznych sytuacjach z klientami. 

Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem (nawet po kilku godzinach), więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

Pobierz bonus

Treści zadań, szablon oceny i materiały pomocnicze do rekrutacji

W przygotowanej paczce znajdują się przykładowe materiały wykorzystane przez nas w jednej z rekrutacji.

 

Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem (nawet po kilku godzinach), więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

Pobierz bonus

Lista kryteriów z pytaniami pomocniczymi oraz szablonem oceny

Lista została podzielona na cztery obszary kryteriów. W połączeniu z dodatkowymi pytaniami oraz szablonem oceny pomaga filtrować potencjalnych klientów pod kątem profilu idealnego klienta.

 

Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem (nawet po kilku godzinach), więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

Bonus do pobrania

Bonusem jest 10 zapisów umowy z klientem zabezpieczających interesy agencji

Rozważam też sprzedaż większej paczki szablonów umów i zamówień do projektów, zawierającej różne warianty umowy z klientami oraz podwykonawcami, różne zakresy przeniesienia praw autorskich oraz szablony zamówień dla różnego rodzaju projektów.

 

Na razie badam zainteresowanie, więc jeśli paczka takich materiałów byłaby dla Ciebie wartościowa, to tym bardziej zapisz się na powiadomienie. 

P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM. Linki do bonusów czasem przychodzą z opóźnieniem, więc nie przejmuj się jeśli nie dostaniesz go od razu. 

Zapis na powiadomienie

Chcesz kupić paczkę materiałów stworzonych przez ponad 10 lat prowadzenia agencji?

Na własne potrzeby stworzyłem scenariusze powstępowania i dokumenty przydatne w różnych sytuacjach dotyczących m.in. umowy spółki, podwyższenia kapitału zakładowego, zmiany wspólników, umorzenia udziałów, zwyczajnego i nadzwyczajne go zgromadzenia wspólników, zgłaszania zmian do KRS, i pewnie jeszcze sporo innych…


Zapisz się na powiadomienie jeśli interesuje Cię taka paczka materiałów.

P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.

Pobierz bonus

Bonusy są dostępne dla czytelników newslettera, który nie grzeszy regularnością :P

W newsletterze znajdziesz porcję praktycznej wiedzy, doświadczeń oraz inspiracji biznesowych dla agencji i freelancerów. Tu w pierwszej kolejności trafiają podcasty, pełne teksty i bonusy (materiały dodatkowe, szablony itp.).

"Pierwszy raz w życiu dostałem newslettera który mi się do czegokolwiek przyda." - Michał

 

"To jest najlepszy newsletter jaki mam i jedyny który czytam." - Daniel  

P.S. Nie zapomnij kliknąć potwierdzenia zapisu w przesłanym mailu. Jeśli go nie widzisz sprawdź folder SPAM.