creative sparks logo-color

O procesie brandingowym oraz roli stratega

Podcast | Odcinek:007 02 lutego 2021 Tomasz Maciąg
  • Spotify
  • Apple Podcast
  • YouTube
  • Google Podcast
  • RSS feed

Wywiad z Arkadiuszem Łosiem, strategiem oraz szefem działu marek korporacyjnych i usługowych w agencji strategiczno-brandingowej Dragon Rouge. Rozmawiamy o procesie brandingowym oraz roli stratega.

Timeline i tematyka rozmowy:

  • 1:40 – droga do stratega i pracy w Dragon Rouge
  • 6:06 – etapy procesu brandingowego
  • 14:24 – wyzwania we współpracy z dużymi organizacjami
  • 21:43 – planowanie i komunikacja zmian wewnątrz organizacji
  • 26:04 – prowadzenie klientów przez proces decyzyjny
  • 30:25 – dlaczego wybór nazwy jest trudny dla klientów i sobie z tym radzić
  • 35:26 – kluczowe etapy procesu strategicznego
  • 40:06 – tworzenie konceptu marki
  • 45:29 – zakres pracy stratega
  • 48:15 – rola stratega na etapie desingu
  • 56:40 – kto się dobrze sprawdza w roli stratega
  • 1:00:26 – jak budować kompetencje strategiczne
  • 1:03:47 – dla kogo jest Szkoła Marki SAR i czego się tam można nauczyć
  • 1:09:39 – profil agencji Dragon Rouge
  • 1:13:48 – struktura zespołu agencji
  • 1:16:28 – budowanie zespołów projektowych
  • 1:17:58 – rola dyrektora kreatywnego

Linki

  • Arkadiusz Łoś – LinkedIn
  • Dragon Rouge – strona, fb
  • Szkoła Marki SAR
  • Creative Sparks – blog i newsletter
  • Fuse Collective – strona, fb

Podobne podcasty

  • Grzegorz Derlukiewicz (Redkroft) o biznesowym i projektowym dojrzewaniu studia brandingowego.
  • Mirek Kliś i Marcin Wolny (Studio Otwarte) o potrzebie różnorodności w pracy oraz o znaczeniu stabilnego i dojrzałego zespołu.
Tomasz Maciąg

Managing Partner | Strategy & UX Lead @Fuse Collective

Fajnie, że czytasz ;)

Zajrzyj do newslettera. Tam w pierwszej kolejności trafiają pełne teksty, łącznie z bonusami (materiały dodatkowe, szablony itp.). Tak piszą o nim czytelnicy:

 

"Pierwszy raz w życiu dostałem newslettera który mi się do czegokolwiek przyda." - Michał

"To jest najlepszy newsletter jaki mam i jedyny który czytam." - Daniel  

Fuse Collective was here Polityka prywatności
Używamy cookies w celach analitycznych, marketingowych oraz do zapewniania funkcji społecznościowych. (więcej)