W serii opowiadam jak przebudowaliśmy nasze podejście do rebrandingu w trakcie stawania się strategiczną agencją brandingową.
Najnowszy odcinek
04. Jak badać, by dotrzeć do serc klientów. O brandingu wspartym przez customer research.
Badania to świetne narzędzie do pogłębienia wiedzy o klientach/konsumentach marki oraz walidacji tego co się nam wydaje. Dzięki lepszemu zrozumieniu oraz odkrytym insight możemy tworzyć komunikację bardziej rezonującą z odbiorcami.
Tematyka odcinka
- Metodologie badań
- Wprowadzenie do case study
- Cele i pytania badawcze
- Scenariusze ankiety online
- Przykładowe wnioski z ankiet
- Scenariusze wywiadów pogłębionych
- Przykłady insightów
- Przykład segmentacji
- Jak się nauczyć badać
Jak oglądać serię wideo?
- Seria w formie podcastu audio jest dostępna dla wszystkich.
- Kolejne odcinki w wersji wideo będą dostępne tylko dla osób, które zapiszą się na serię.
- Uwaga! Zapisz się nawet jeśli już subskrybujesz mój newsletter. Tylko wtedy trafisz na listę osób, które otrzymają linki do kolejnych odcinków wideo.
Poprzednie odcinki
- Kiedy typowy briefing to za mało. O wyzwaniach diagnozy przed rebrandingiem.
W odcinku opowiadam o tym jakie problemy z typowym briefingiem zauważyłem, gdy zaczęliśmy pracować z większymi klientami nad kompleksowymi rebrandingami. - Pierwsze kroki przed rebrandingiem. Jak poznać organizację i zrozumieć jej kontekst biznesowy.
Warsztatem kickoff i ankietami wśród pracowników rozpoczynamy diagnozę sytuacji przed rabrandingiem. W odcinku opowiadam jak ten proces wygląda w praktyce. - Warsztaty w rebrandingu. Jak zaangażować organizację w proces zmiany.
W odcinku opowiadam o tematyce warsztatów, najciekawszych zadaniach oraz o praktycznych aspektach ich prowadzenia.