Warsztaty z zespołem klienta są świetnym narzędziem współtworzenia oraz pogłębienia wiedzy na temat sytuacji marki i biznesu. W odcinku opowiadam o tematyce warsztatów, najciekawszych zadaniach oraz o praktycznych aspektach ich prowadzenia.
Tematyka warsztatów
- Priorytety różnych grup odbiorców komunikacji
- Odkrywanie atrybutów produktów i usług
- Poznawanie odbiorców
- Odkrywanie wartości z perspektywy odbiorcy
- Pozafinansowe cele istnienia firmy
Seria rebranding uporządkowany
Ten odcinek jest częścią serii rebranding uporządkowany. Opowiadam w niej jak przebudowaliśmy nasze podejście do rebrandingu w trakcie stawania się strategiczną agencją brandingową.
- Opowiadam o wyzwaniach i problemach.
- Pokazuję przykłady z prawdziwych projektów.
- Dzielę się wewnętrznymi narzędziami i procesami.
Jak oglądać serię wideo?
- Seria w formie podcastu audio jest dostępna dla wszystkich.
- Kolejne odcinki w wersji wideo będą dostępne tylko dla osób, które zapiszą się na serię.
- Uwaga! Zapisz się nawet jeśli już subskrybujesz mój newsletter. Tylko wtedy trafisz na listę osób, które otrzymają linki do kolejnych odcinków wideo.
Poprzednie odcinki
- Kiedy typowy briefing to za mało. O wyzwaniach diagnozy przed rebrandingiem.
W odcinku opowiadam o tym jakie problemy z typowym briefingiem zauważyłem, gdy zaczęliśmy pracować z większymi klientami nad kompleksowymi rebrandingami. - Pierwsze kroki przed rebrandingiem. Jak poznać organizację i zrozumieć jej kontekst biznesowy.
Warsztatem kickoff i ankietami wśród pracowników rozpoczynamy diagnozę sytuacji przed rabrandingiem. W odcinku opowiadam jak ten proces wygląda w praktyce. - Warsztaty w rebrandingu. Jak zaangażować organizację w proces zmiany.
W odcinku opowiadam o tematyce warsztatów, najciekawszych zadaniach oraz o praktycznych aspektach ich prowadzenia.